reklama

Butterfly effect

Motýľ žije 14 dní. Jedného dokonávajúceho som našla. Najprv som sa ho pokúšala resuscitovať, ale vyzeral spokojne, nezdalo sa, že by niečo nestihol. Keď porovnám jeho celý život so svojimi poslednými dvoma týždňami zisťujem, že čím väčší mozog máte, tým dlhšie musíte žiť, aby ste cítili satisfakciu. I keď... niektorým by nepomohlo žiť ani do smrti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Ževraj nemám už na nikoho čakať, ani na seba. Ok, však ma to aj tak nebaví. Okrem toho som si nezobrala nič na čítanie.

Od motýľa pozriem na čakajúceho psa. Kýchol si, tak hovorím na zdravie. Zdvorilosť mu veľa nehovorí a ďalej sa mi usmievajúc vyplazuje. Ten už má za sebou polovicu cesty. Ešte ho budeme mať 8 rokov. Koho budem v noci obchádzať, aby som mu nepristúpila ocas?!

Motýľovi som našla pekné miesto na dokonanie, krídla som mu nepoškodila. Triasol sa buď v predsmrtných kŕčoch alebo mu bolo proste zima. Načo byť melodramatický. Zomrel s úsmevom na perách, včera tu bol a dnes tu nie je, zhasol ako tá svieca.... jednoducho pošel. Na palec som mu zavesila ceduľku s identifikačnými údajmi a dala do mrazáku. Kremácia bude v Slávičom údolí 23tieho. Najbližší príbuzní nesúhlasili s pitvou, takže v spisoch sa ako príčina úmrtia uvádza len - život.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z plných pľúc začnem spievať My friends od Monkey bussines. Zaseknem sa pri počínajúcom efku a rýchlo si čupnem. Normálne ma ten daniel nezbadal. Oni asi nepočujú keď majú hlavu dole a žvachlú trávu. A nevidia ani fialové mikiny. Tak tam čupím päť minút a hovorím si, kámo keby som bola dravec, jakožto som, už by si veru nerozprával vnúčatám o dobrodružných cestách do cudziny. Snáď má len slabú chvíľku, ťažký deň v práci alebo čo. Dám tomu hluchoslepému truľovi ešte dve minúty, nech dokáže, že je divé zviera. No nič, nechytá sa, dvíham kotvy. Jeliman.

Spokojne chytám kliešte a myšlienkami zablúdim...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...prestrih, nedeľa, Bratislava, 13:36:09 miestneho času, kafetéria (?). Veľké guľaté zrkadlo a dokonalé feng šuej. Zastal čas a všetko je samozrejmé. Niekde na druhom konci sveta mávol motýľ krídlami, čo spôsobilo reťazovú reakciu. Z neba spadlo zopár vzácnych stretnutí a ľudí, ne/náhodných udalostí, ktoré pracovali úzko špecificky v zlatorezanom súzvuku ako jemná mechanika švajčiarskych hodiniek. Tik tak, odbilo mi na život, práve vtedy a tam.

A to bol len mlynárik kapustný!

Katarína Kalivodová

Katarína Kalivodová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Katarína Kalivodová, pre niektorých Katka, ďalších Kača, pre oca cicka, pre deda kukaňa a bratovi som segra. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu