reklama

Zablúdená ovečka ja vs. svedkyňa Jehovova čoby austrálska kelpia

Sedím s dvoma kamoškami na pive. Objednali si pizzu a ja rozmýšľam či si idem medzičasom von zapáliť. Chcela som prestať. Práve dnes som si to sugerovala. Vždy predtým ako som si jednu prižla. Bože ako pekne je. Tak im čmajznem jeden trojuholník, ok boli dva a idem von. Cítim sa skazene. Ja čistá duša v tele Márie Magdalény vyťahujem ružovú petru slimku, prekladám nohu cez nohu a rozmýšľam či tie šaty predsa len nie sú prikrátke. Vraj ste ten/tá/to ako sa prezentujete navonok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Toľko navonkov, čo som sa už nanosila, musela by som každý obrok meniť osobnosť. Pre ľudí je prirodzené zjednodušovať svet a dávať do podobných šufletí príslušných príslušníkov. Tak napríklad so ženami ako som ja sa nezakladá rodina, nevedela by som sa postarať o deti, pretože som vtipná. Logické predsa! Bolo mi pripísaných veľa vlastností. Doobeda som mala ružový sveter a také úprimné oči až mi to vraj škodilo, zjavenie v Lurdách. Na obed som išla behať a to som zasa bola stepná diva s vetrom vo vlasoch. Večer v šenku v čiernych šatách emancipovaná volejbalistka a žena vamp. A potom sa v sebe vyznajte. Som taká stratenáááá, pomóóóc... duchcím, keď v tom nevedno odkiaľ vynorí sa žena s chlapom, veľavýznamne si pokynú, muž pokračuje a žena si ma berie pod palec. „Prepáčte, môžem sa Vás opýtať, rozmýšľali ste niekedy nad tým, že prestanete fajčiť?" Tak si myslím asi prieskum alebo agitátorka. V krátkosti odpoviem, že presne minútu predtým ako som si išla zapáliť. „A čo tá Vaša prázdnota vo vnútri? Chcete ju aj ďalej takto zapĺňať?" Zvrhlo premýšľam, veď tu je ešte pizza a pivo, tak o čo ide? Nahlas však hovorím „áno, je to dôsledok citovej karencie v detstve". „Pomôcť by Vám mohla láska". Nato by nestačil ani hárem. Ale hrám ďalej „k Bohu?" a už presne viem ktorá bije. „Áno, ako ste to vedeli?" Pocit v podbrušku. Máte dlhú čiernu sukňu, protišmykové podrážky, okyslíčené líca, hladkú pleť a stužené vlasy. Odpovedám „Iba pocit". Ciga mi prestala chutiť. Výčitky, ktoré som mala ešte predtým ako prišla mesiáška sa jej prítomnosťou znásobili. Stojí nado mnou, bordovo zafarbenú frizúru, natrvalenú, krátkeho zostrihu jej presvecuje slnko, ja sa snažím udržať očnú diádu a podchvíľou poťahujem. Čakám kedy mi skočí po tepne a pripomínam si štandard austrálskej kelpie: suchý, kvalitný pes, má vlohy na prácu s ovcami. Čelo prebieha v rovnej línii k vyznačenému stopu, papuľa je čisto modelovaná, pysky sú tenké a dobre priliehajú. Obrysy vytvárajú výraz podobný líške. A začína tirádu „viete aj ja keď som bola vo vašom veku sedávala som takto sama na lavičke".... prekvapivo...„a premýšľala som a hľadala som sa. Až keď som mala 30 rokov objavila som Boha."...do 30-tky sedieť na lavičke?!...„a ten mi ukázal cestu. Keď pôjdeš tadeto dievča určite to nedopadne dobre. Vy mladí máte teraz toľko možností. Ste vykorenení". Byť trocha nalomená hneď podpíšem darovaciu listinu a rezolútny nesúhlas k transfúzii. Naprudila ma. Sekty a psychopati číhajú na zraniteľné, osamelé bytostičky, bludnými svetielkami ich zvedú z cesty, zapracujú s pocitmi viny a nedostačivosti a lup do GITu (gastrointestinálny trakt pozn.red.). Sedím sama?! Ti dám ty kelpia. „Som tu ešte s dvoma kusmi, ja som išla fajčiť". Stále mám pocit, že by som sa jej mala ospravedlniť, zato, že si pos-ala život (doplňovacia krížovka). Predýchavam a počúvam ďalej, snažím sa jej nedotknúť. Tvárim sa, že potrebujem spasiť. Ešte chvíľu. Ukazuje mi farbisté obrázky s ovečkami, somárikmi, senom, vlasáčmi nápadne pripomínajúcimi deti kvetov počaté adventistkami siedmeho dňa a masovými vrahmi. Cítim sa ako keď som chodila na prípravu na sväté prijímanie a žula tmavomodré orbitky. Čo to musí byť za pocit, keď si vlastné problémy riešite „riešením" problémov druhých? Vybaľuje farebne popodčiarkovanú holy bibliu a začína sa odvolávať na z kontextu vytrhnuté výroky. „Myslíte, že zem bude zničená?"....vot?.. „Ja neviem, kauzalita vzniku zeme nie je doteraz známa a ako zem skončí sa tiež nevie." „Myslíte, že Boh by zničil to čo stvoril? Vy ako prenajímateľ bytu by ste dovolili, aby Vám nájomcovia ničili vybavenie?" Táto neadekvátna paralela pre ľudí s chromozómovými aberáciami to zaklincovala a prinútila ma prevziať vedenie „Bibliu som nečítala. Po pár pokusoch a niekoľkých stranách o tom kto bol koho syn a koľkých mal synov, ktorí mali synov som sa vzdala. Ako pravil Tomáš Akvinský „Ver, aby si porozumel". Viera je intímna, Boh je tam kde ho kto vidí, a dá sa nájsť srdcom. Aha-zážitok, ktorý možno po prečítaní biblie v delíriu zažijete. Ďakujem vám za záujem, ale musím ísť na pivo. Viete... smädný mních". Tie kurzíva som si len myslela.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Vidím, že máte predsudky,(interpretácia psychológa by bola extrapunitívna agresivita) tak Vám teda srdečne prajem pekný deň, majte sa dobréééééééhatlatitlabuahuaaamuaaakua...dostratena". Máva prospektom o škodlivosti dialýzy a ja rozmýšľam či bol ten Boh teplý černoch.

Mier

Katarína Kalivodová

Katarína Kalivodová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Katarína Kalivodová, pre niektorých Katka, ďalších Kača, pre oca cicka, pre deda kukaňa a bratovi som segra. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu